مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 13:052022-10-31سياسي

فارس من| هیچ حقی در آزمون فوق العاده مرکز وکلای قوه قضاییه تضیع نشد


رییس دپارتمان وکالت تخصصی کشور با تاکید بر اینکه هیچ حقی در برگزاری آزمون فوق العاده مرکز وکلای قوه قضاییه تضیع نشده، گفت: در سال جاری به جای دو مرتبه، - محمدمسعود یوسفی، رییس دپارتمان وکالت تخصصی کشور در گفت وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اظهار کرد: این آزمون به علت اینکه پیش از موعد برگزار شد، فوق العاده گفته می شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص برگزاری آزمون آزمون مرکز مشاوران قوه قضاییه، ترتیبات خاص قانونی وجود نداشت، ادامه داد: ما نمی توانستیم این آزمون را با هماهنگی سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار کنیم، زیرا عقد قرار داد و.

  این سازمان زمان بندی داشت که با زمان بندی ما همخوانی نداشت و از همین رو این آزمون برگزار شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: آزمون ها به صورت دائم توسط کانون و مرکز برگزار می شود از همین رو نمی توان گفت که کسی موقعیتی را از دست داده است زیرا همانند آزمونهایی که چندین سال برگزار می شود نیست بنابراین حقی از هیچ کسی سلب نشده است.

  رییس دپارتمان وکالت تخصصی کشور با بیان اینکه در سال 1401 سه مرتبه آزمون وکالت برگزار شد، خاطرنشان کرد: در سال جاری این آزمون توسط مرکز وکلا، کانون وکلا برگزار شده و یکمرتبه دیگر نیز توسط مرکز وکلا در بهمن ماه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| هیچ حقی در آزمون فوق العاده مرکز وکلای قوه قضاییه تضیع نشد

فارس من| هیچ حقی در آزمون فوق العاده مرکز وکلای قوه قضاییه تضیع نشد